BEKIJK ONS TALENT

- Salaysa van den Bos

- Hatice Özyurt

 

BEKIJK OOK

- Huishoudelijke reglement

- Vertrouwingspersoon regeling

- Jeugdsportfonds

 

BLIJF OP DE HOOGTE

ADRES

Händellaan 239a
8031 EL Zwolle
Tel: 06-52667559

Lees meer ->




 

 

 

 

 

TARIEVEN

MEDIA & VIDEO

CONTACT

LOEKIE'S GYM - Alle rechten voorbehouden 2017
Designed by JB Multimedia Design

TABATA HIT

Tabata Training:

Vet verbranden/spieropbouwen met High Intensity Interval Training HIIT

Wat is Tabata training?

Tabata Protocol is een systeem van korte intervallen met een hoge intensiteit, ontworpen door de Japanse professor Dr. Izumi Tabata om Olympische schaatsers te trainen. Bij de Tabata training draait het helemaal om de timing. De formule van Tabata training bestaat uit 20 seconden werken gevolgd door 10 seconden rust, wat 6 tot 8 keer wordt herhaald (tussen 3 en 4 minuten in totaal).               

Het is bewezen dat de 20/10 verhouding zowel de aerobe als de anaerobe metabolische paden harder en effectiever traint dan langere periodes van sporten.

De piepkleine intervallen tijdens een Tabata training dwingen het lichaam om te blijven bewegen voordat het hersteld is van de vorige set. Om alle voordelen eruit te halen moet er in die 20 seconden dus super hard gewerkt worden en moeten er zo veel mogelijk reps worden uitgevoerd. Soms bereikt het lichaam tussen ronde 6 en 8 maximale zuurstofinname, dus bereid je voor op trillende spieren en brandende longen. Het voordeel is dat het trainen van het aerobe en het anaerobe systeem het “naverbrandingseffect” creëert, zodat je lang na het douchen nog calorieën aan het verbranden bent.

Deze Tabata workout duurt gemiddeld 20 minuten. Naarmate je sterker word, kan dit worden uitgebreid. Tabata is voor iedereen! Mensen die net beginnen met sporten.. Maar ook zeker voor topsporters! Wij kunnen de workout geheel op de persoon aanpassen! Het is tevens zeer aan te raden als een extra training voor sporters die op hoog niveau sporten. Het verbeterd je conditie, kracht, snelheid, uithoudingsvermogen en geeft een hoge intensiteit vetverbranding. Kortom, Het is absoluut goed voor het hele lichaam! En het leuke ervan is dat je jezelf iedere keer kunt verbeteren, en dat je zelf al heel snel gaat ervaren dat je meer lucht krijgt, en dat je lichaam sterker en strakker word!

De Tabata workout is een van de favoriete workouts van Salaysa, deze voert zij naast haar reguliere kickboks/boks trainingen zelf ook uit om haar kracht, conditie en uithoudingsvermogen te trainen.

Deze workout word dan ook gegeven door Salaysa van den Bos, en kun je via Loekie’s Gym aanvragen op email adres: salaysa@outlook.com
Je overlegt met de Salaysa waar je naar wilt streven, en dan word er een persoonlijk schema opgesteld, en kan er gewerkt worden!!

Voor meer informatie en kosten, mail naar: salaysa@outlook.com

OPENINGSTIJDEN VA 1 JANUARI 2017

Maandag: 
Dinsdag: 
Woensdag: 
Donderdag:  
Vrijdag: 
Zaterdag: 
Zondag:
10:00-12:00 en 15:30-21:30
10:00-12:00 en 15:30-21:30
10:00-12:00 en 15:30-21:30
10:00-12:00 en 15:30-21:00
10:00-12:00 en 15:30-20:30
10:30-12:00
Gesloten

 

BEKIJK HIER LESROOSTER VA 1 JANUARI 2017